Zawory hamujące i sterujące silnikami
Zawory przeciwagowe, hamujące i sterujące silnikami Parker
MHC - gwintowany zawór cartridge, zawór przeciwwagowy, hamujacy. Ta seria jest idealna dla włączenie do zintegrowanego kolektora lub do montaż bezpośrednio w porcie siłownika. Dostępne są różne wielkości przepływu i współczynniki pilotażu dla serii MHC.
CB101 - gwintowany zawór cartridge, zawór przeciwwagowy. Jest on również idealny do włączenia w zintegrowanym rozdzielaczu lub do instalacji bezpośrednio do portu siłownika. Model CB101 posiada
(C10-3) i jest dostępny w trzy współczynniki pilotażu.
E2 - to seria zaworów gwintowanych, zawory przeciwwagowe typu cartridge. Są one dostępne w konfiguracji standardowej i wentylowanej. W konfiguracjach wentylowanych, zawory utrzymują swoje ustawienia niezależnie od ciśnienia wstecznego. Istnieją różne dostępne przepływy i współczynniki pilotażowe
Zawory przeciwwagowe, hamujące stosowane są w obwodach silnikowych do powstrzymać przeciążenia i zapobiegania kawitacji. Z powodu nieszczelności wewnętrznych w silnikach hydraulicznych zawór przeciwagowy, hamujący nie może być użyty do utrzymania ładunku. Hamulec mechaniczny musi być używany do utrzymania obciążenia na silniku na miejscu. Typowe zastosowania obejmują wciągarki, napędy wahadłowe, przenośniki napędów kontrolnych i trakcyjnych.
Pobierz katalog